Race news

 

Här hittar du referat och info om alla övriga tävlinga som vi deltog i.

 

Lördagen den 4/11 2006.

 

Rapport från lördagens tävlingar i Skalacupen från finalen i Västerås 2006.

Pierre åkte över till Västerås på fredagen för att testa inför racen. Kent åkte över både lördag och söndag. På söndagen var även Matilda med för att köra Box 12.

Anders anslöt också på söndagen för Box 12.

Hur gick det?

Kent hade bara tänkt att köra Vingcupens finaler. Men då Ove hade byggt en ny Produktion åt honom så beslöt han sig för att även köra Production och Open.

Pierre hade tänkt köra både lördag och söndag.

Lördagen började med kval i Production, EuroSport 24 och Open 12. Därefter kördes de olika finalerne i varje klass. Dagen avslutades med Sveslots årsmöte.

Man började med Production kvalet. Följande förare deltog. Med förjande resultat.

Pierre hamnade på 16:e plats och gick till B-finalen. Kent missade helt och blev 22:a av 23 deltgare. Han hamnade i C-finalen. För növriga Västeråsförare gick det som följer Ove 4:a, Marcus 6:a, Robin 8:a, Fredrik 9:a och Jonas 20:e. Det innebar att Västerås hade 3 man i A-final, inte så illa.

Sedan var det dags för ES24 med följande förare. Med förjande resultat. Ingen Västeråsare deltog i ES24.

Sedan var det dags för Open 12 med följande förare. Med förjande resultat.

Här var det 16 deltagare, Pierre blev 9:a och Kent 11:a. Övriga Västeråsare kom enligt följande Ove 3:a, Marcus 7:a, Fredrik 8:a, Robin 10:a, Jonas 13:e och Olle 15:e. Fredrik hade ej tänkt köra Open 12 då han ej hade någon bil men Kent lånade ut sin reservbil och otack är ju värdens lön. Fredrik körde mycket bra i kvalet, grattis och kul med 3 Västeråsare i A-finalen igen.

Då var det dags för dagens första final, C-finalen i Production med Kent och Jonas på startlinjen. Kent fick hjälp av Pierre med ett snabbt däckbyte under warmupen. Han hade haft problem med för mycket grepp under kvalet och frågan var om denna åtgärd skulle leda till någon förbättring. Ove hade haft med sig bilen på morgonen och Kent hade bara hunnit med några varv med den innan kvalet. Motorn hade bara gått på aggregatet och var bara inkörd, hur skulle det gå? Jonas hade ju haft många problem under hösten med sina bilar, skulle oturen fortsätta för honom?

Svaret blev ja Jonas fick nästan omgående problem med sitt drev, några kuggar försvann och efter att ha kört vidare så blann motorn för honom. Oflytet fortsatte! Hur gick det för Kent? Benny och Christian drog ifrån och hade en hård kamp till en början. Mr Berra och Kent hade en hård kamp om tredje platsen. När sedan Christian ställde sin bil på fel spår så kunde Benny dra ifrån. Christian påtalades om misstaget men hade tappat flera varv och blev indragen i en kamp med Mr Berra och Kent om andraplatsen. Benny kunde köra på i täten och Kent tog ett grepp nom andra platsen. Kent låg två bakom Benny inför sista heatet men hade svart spår, skulle detta hålla Christian och Mr Berra var straxt bakom och hade bättre spår.

Nej Mr Berra körde ifatt och ifrån med drykt ett varv. Det blev mycket hårt mellan Kent och Christian. När heatet slutade stod Christan i ena enden av bron och Kent i andra. Dvs Christian var cirka 80cn före Kent, snopet. Så här slutade C-finalen.

Nu var det dags för Pierre och Fredrik. De hade hamnat i ett rikigt getingbo. Pierre fick problem i 5:e heatet och sedan var han en slagen man. Fredrik körde på ganska bra och slutade som 5:a i B-finalen. Resultatet i B-finalen.

Då var det dags för A-finalen med tre Västeråsare. Här hade vi stora förhoppningar. Här lyckades Ove 3:a och Marcus 4:a (bästa junior) bra medan Robin fick problem och blev 8:a. Tyvärr blev det problem med tidtagningen så resultatet från A-finalen saknas men man fick följande slutresultat i Production. Kent var ganska nöjd med sin 17:e placering med den oprövade bilen Pierre var inte helt nöjd med sin 20:e plats då han inte kom upp i normal standard. Jonas och Robin var ju inte nöjda då de fick tekniska problem.

Västerås hade inga deltagare i ES24 så här kommer slutresultatet.

Då var det dags för B-finalen i Open 12. Här var Kent, Jonas, Robin, Olle och Pierre, rena klubbtävlingen. Åter fixning av bilen för Kent under warmupen. Byte av däck mm. Nu var ju Pierre med i samma fianl så nu kom hjälpen från Christer och Fredrik.

Då startade B-finalen, här blev det en hård kamp om segern mellan Jonas, Kent och Pierre. Skulle Jonas bil hålla efter all otur? Skulle Pierre köre fort men fick bryta i heat 7 och då var Jonas plötsligt i en ganska säker ledning. Kent kunde fullfölja och bli tvåa. Här följer slutresultatet från B-finalen.

Nu var det dags för dagens andra A-final med tre Västeråsförare med. Hur skulle det gå för Fredrik med sin lånebil? Hur långt skulle Jonas resultat räcka? Många frågor var det och så här blev resultatet.

I A-finalen fick Kent sin första "idrottsskada" inom Slot Racing när han sträckte sig i ryggen som kurvvakt. Torgny ryckte snabbt in och ersatte Kent som kurvvakt. Tack Torgny!!!

Nu var det snart dags för årsmötet. Vi får passa på att tacka Lars för sitt fina jobb som tävlingsledare. Det gjorde nog så att hans egna resultata påverkades i negativ riktning. Tack!! Även tack till alla er alla som hjälpte till smått som stort. Ingen nämnd och ingen glömd.

En kul detalj varv att flera gamla medlemmar var nere och tittade på tävlingarna. Bl a var Conny med söner där och tittade på Openfinalerna. Ger detta möjligen dem en tändning? Hoppas det och vi får hoppas att några från huvudstaden också dyker upp på våra tävlingar så att det blir mycket hårdare race under hösten/vintern.

Vingcupen kommer i sin egen artikel.

 

Söndagen den 5/11 2006

 

Då var det dags för helgens huvudnummer, vingcupen.

Kent hade varit hemma i Karlskoga över natten och hade Matilda med sig till söndagens tävling. Vidare kom Anders över från Hällefors för att köra.

Pierre och Kent hade jobbat under onsdagen med sina bilar inför Vingcupfinalen så man trodde att man hade bra koll på bilarna. Men när Matilda provade sin bil så fick Kent mycket att göra den var ju okörbar. Matilda fick ta över den tänkta tävlingsbilen från pappa Kent. Själv fick han börja leta bland sin bilar efter en körbar bil och bestämde sig för en bil med samma kaross som vid förra årest final i Västersås.

Anders hade köpt nya motorer inför tävlingen och kört bra i Karlskoga när han testade dem. Så han hade stora förhoppningar på ett bra resultat.

Här är deltagarna i Box 12.

Här är deltagarna i Spray27.

Då var det dags för dagens första kval. Det blev Box 12, här var Matilda, Anders, Pierre och Kent med. Från Västerås var också Robin och den vingdebuterande Ove med. Kul när vi hade övertalat en skalaförare att "sadla om". Det blev ett intressant kval där Ove körde bra. Pierres bil var inte nog snabb vilket han redan hade förstått. Så här gick kvalet i Box 12.

Sedan var det dags för Spray27. Här körde Pierre mycket snabbt och hängde med bra. Kent fick inte fart på sin bil men kände att det fixar sig nog i racet. Så här gick kvalet i Spay27.

Då var det dags att köra dagens första race. Det blev av misstag ett 3*8 minuters race. Pierre hade varit mycket snabb under fredagens träning och hade därför stora förhoppningar om ett bra race. Kent hade också kört snabbt under morgonens träning så han hoppades också på ett bra race. Klart för start. Kent fick genast problem och tvingades snart bryta men Pierre körde snabbt och blev tvåa. Kul Pierre otur Kent. Så här gick det i Spray27.

Då var det dags för helgens sista klass Box 12. Vi startade med B-finalen med Pierre, Anders och Matilda. Från Västerås var debutanten i vingracing Ove med. Det blev en hård final med Ove, Pierre på första och andra plats. Matilda var på tredje och Anders sist. Anders fick snabbt problem med sin bil. Sedan var det Pierres tur att få problem, ut i mekrummet och snabbt tillbaka. Han började genast att ta in på Ove men fick sedan problem igen och bröt tävlingen. Då kunde Matilda ta över andraplatsen. Daniel hade haft problem från start och började en imponerande uppkörning samtidigt som Matilda började få problem med bilen. Problemen gjorde att hon kom ur den fina rytmen som hon hade haft i början av tävlingen. Inför sista heatet var det spännande att se om Daniel skulle köra ifatt och förbi Matilda och säkra en pallplats i tävlingen. Hur det gick kan ni se här B-finalen Box 12.

Då var det dags för sista finalen i sista klassen. Kent hade tufft motstånd av Västerås Robin. Mikael P, Mikael L, Anders och Vingcupledaren Sten. Han inledde med ett problem med drevet men efter fixning av detta var det bara problem med orken för honom. Racet i ett högt tempo utan för många avkörningar Mikaelx2 och Anders hade en kamp om förstaplatsen. Sten, Robin och Kent hade en hård kamp om 4:e platsen. Mikael P fick problem och fick inrikta sig på 3:e platsen. Robin var den första som fick problem av de tre som kämpade om 4:e platsen. Sedan fick även Sten problem och hans motor brann upp. Kent kunde köra vidare mot en ganska säker 4:e plats. Det var ju bara att få grejorna att hålla in i mål. Så här gick det i A-finalen Box 12.

 

Gamla Mullsjöbanan hämtad 28/11 2006

 

Idag så hämtade vi den gamla renoverade Mullsjöbanan. Man hade gjort ett fint arbete i Anderstorp när man renoverade den. Nu letar vi bara efter lokal till den och gamla Tranås Kingen.

Här hittar du gamla bilder på nya banan

 

Hjärup Sydcupen 20/5 2006

 

Tre trötta förare anlände kl 03.00 till Hjärup efter 6 timmars resa. Det var bara att gå in i husvagnen och slagga tack vare Bev som hade fixat allt, tack Bev.

Upp i ottan kl 06.45 och in till Bev och Lars för en frukost. Sedan var det bara att starta träningen och mekningen av bilar. Pierre och Kent hade med sig sina bilar från senaste tävlingen i Västerås. Matilda hade ingen bil att tävla med men Lars och Dan G erbjöd genast henne att få låna en bil. Så det blev en massa körning och mekning under två timmar inför tävlingen.

Pierre började på lördag morgonen med att köra 10.9 för att snabbt komma ner till 6.8 vilket han var väldigt missnöjd med fast han inte visade de för någon.

Sen var det dags för varvkval som också var ovant värre så Pierre satsade på att köra så många varv som möjligt istället för att sätta en bra tid. Det slutade med att han körde på 6.50 någonting och då började han hoppas på att de skulle gå ganska bra i tävligen trots allt,vilket det också gjorde innan bilen blev påkörd och en kugg på bakdrevet gick i 6:e heatet :(

Sen var de juh tack och gonatt .........han försökte hanka sig igenom sen,men de var ju bara att lägga ner.......

Dröm om Pierres förvåning när han tog isär bilen och såg att lagret släppt i kannan. De var ju rena turen att inte ankaret gått sönder utan att de bara var att löda dit det igen.

Efter tävlingen fick vi chansen att testa lite mera och då rasade tiondelarna ganska snabbt. Att komma ned till 6.1 gick ju skapligt fort, men sedan att komma ner på 6.0 var värre.......2ggr lyckade Pierre iaf vilket Han var väldigt nöjd med.

Nu har han väldigt mycket kött på benen till nästa gång vi åker dit iaf. Arrangemanget var en 10 utav 10 och allt runtomkring med för den delen

Kent hade som vanligt denna säsong ståra problem med sin bil och morgonens 6.5 blev 7.6 under tävlingen. Han var i depå i 2 hela heat som vanligt.

I väntan på nästa säsong så kan du titta på lite bilder.

Här finns lite mer bilder att titta på 16D mm.

Här finns lite mer bilder att titta på ES 24, Open 12 och lit mer.

Mullsjö 7-9/4 2006

 

Från Team CKWR deltog Pierre och Kent som kör för Västerås samt Anders som kör för Karlskoga.

Man började med Skalacupen under lördagen och körde Saloon, Open 12 och EuroSport 24.

Pierre körde ned till Mullsjö på fredagen för att testa i Saloon som han hade haft viss framgång i Västerås klubbserie. Han blev näst bäste senior från Västerås i Saloon med en 19:e plats.

Övriga seniorresultat för Västeråsarna var Ove som blev 7:a i Saloon och 4:a i Open. Bosse som blev 25:a i Saloon och 11:a i Open samt Olle som blev 26:a i Saloon och 12:a i Open.

De juniorer som deltog från Västerås var Marcus 2:a i Saloon och 3:a i Open. Robin 4:a i Saloon och 2:a i Open. Fredrik 9:a i Saloon med en massa otur, ingen kvaltid, pickupen gick sönder bl a. Erik 9:a i Saloon och 5:a i Open.

Kent kom ned på lördagskvällen för att försöka testa banan mm. Nu blev det inte så mycket testande då tävlingarna drog ut till sena kvällen.

Anders kom ned tidigt på söndagsmorgonen.

Söndagen ägnades åt Vingcupen. Anders körde Box 12 medan Kent, Pierre och Erik körde Box 12 och Spray 27. Man började med kval i båda klasserna. Sedan kördes Box 12 för att följas av Spray 27 direkt efter.

Pierre lyckades bäst i kvalet vilket inte var någon överraskning. Han lyckades kval in till A-finalen i båda klasserna. Kent hamnade precis utanför i båda klasserna, Anders kvalade in till B-finalen. Erik hamnade i B-finalen i Box 12 och A-finalen i Spray 27.

Då var det dags för B-finalen i Box 12. Kent startade sarkt med att ligga tvåa efter första heatet. Sedan började strulet efter en påkörning så stannade bilen och ville inte starta igen. Ett drevras var första tanken så ett "snabbt" drevbyte fixades. Ut på banan igen och bilen gick inte. Ett nytt drev på igen men bilen gick inte alls nu heller. Åter av med kaross för att leta fel. Efter mycket sökande så hittades en bit av ena magneten som satt fast mellan kasse och ankare. Bort med den och på med karossen igen. Nu fungerade bilen igen men Kent var långt efter. Han missade mer än ett heat på detta strul.

Anders hade en hel del mindre problem hela tiden men tog sig i mål långt efter täten.

Erik sattsade friskt och hade bara små problem men körde lungt och bra. Han blev en mycket glad tvåa i juniorklassen efter suveränen Mikael.

Nu var det dags för A-finalen där Pierre var en av deltagarna. Han körde mycket, mycket bra men fick problem med motorn som lossnade två gånger för honom. han slutade fyra i seniorklassen och hade kunnat kommit mycket bättre till om han haft turen på sin sida och inte fått problem med att motorn lossnade. Pierre körde ned till Mullsjö på fredagen för att testa i Saloon som han hade haft viss framgång i Västerås klubbserie. Han blev näst bäste senior från Västerås i Saloon med en 19:e plats.

Övriga seniorresultat för Västeråsarna var Ove som blev 7:a i Saloon och 4:a i Open. Bosse som blev 25:a i Saloon och 11:a i Open samt Olle som blev 26:a i Saloon och 12:a i Open.

De juniorer som deltog från Västerås var Marcus 2:a i Saloon och 3:a i Open. Robin 4:a i Saloon och 2:a i Open. Fredrik 9:a i Saloon med en massa otur, pickupen gick sönder bl a. Erik 9:a i Saloon och 5:a i Open.

Resultat Mullsjö 2006.

Kent kom ned på lördagskvällen för att försöka testa banan mm. Nu blev det inte så mycket testande då tävlingarna drog ut till sena kvällen.

Anders kom ned tidigt på söndagsmorgonen.

Söndagen ägnades åt Vingcupen. Anders körde Box 12 medan Kent, Pierre och Erik körde Box 12 och Spray 27. Man började med kval i båda klasserna. Sedan kördes Box 12 för att följas av Spray 27 direkt efter.

Pierre lyckades bäst i kvalet vilket inte var någon överraskning. Han lyckades kval in till A-finalen i båda klasserna. Kent hamnade precis utanför i båda klasserna, Anders kvalade in till B-finalen. Erik hamnade i B-finalen i Box 12 och A-finalen i Spray 27.

Då var det dags för B-finalen i Box 12. Kent startade sarkt med att ligga tvåa efter första heatet. Sedan började strulet efter en påkörning så stannade bilen och ville inte starta igen. Ett drevras var första tanken så ett "snabbt" drevbyte fixades. Ut på banan igen och bilen gick inte. Ett nytt drev på igen men bilen gick inte alls nu heller. Åter av med kaross för att leta fel. Efter mycket sökande så hittades en bit av ena magneten som satt fast mellan kasse och ankare. Bort med den och på med karossen igen. Nu fungerade bilen igen men Kent var långt efter. Han missade mer än ett heat på detta strul.

Anders hade en hel del mindre problem hela tiden men tog sig i mål långt efter täten.

Erik sattsade friskt och hade bara små problem men körde lungt och bra. Han blev en mycket glad tvåa i juniorklassen efter suveränen Mikael.

Nu var det dags för A-finalen där Pierre var en av deltagarna. Han körde mycket, mycket bra men fick problem med motorn som lossnade två gånger för honom. han slutade fyra i seniorklassen och hade kunnat kommit mycket bättre till om han haft turen på sin sida och inte fått problem med att motorn lossnade.

Grattis Erik och Pierre till bra resultat. Kent hade för övrigt problem med att hans bil hade samma färger som flera andra startande och han kom att köra fel bil några gånger med avåkningar som resultat. Synd men bättre lycka nästa gång, han bör lära sig att välja en kaross som inte påminner om andras i färg.

Då var det dags för Spray 27 B-final. Här var det Kent som var först ut och hantrodde att det inte kunde gå sämre än i Box 12 men det skulle det nästan göra. Här var han snart påkörd igen med ett drevras som följd. Efter ett "snabbt" byte var han ut på banan igen det gick snabbt och bra i några heat innan det var dags igen. Nytt drevras och inga drev kvar i rätt storlek så det var bara att byta drev och flytta motorn vilket tog sin tid. Sedan var det bara att försöka ta sig i mål utan fler problem. Detta gick men antalet varv var inte så många som man kunde önska och sammanfattningsvis var tävlingen ingen höjdare för honom. Man han fick en massa nya kunskaper.

Då var det dags för A-finalen. Pierre startade mycket mycket bra igen och hängde med i täten hela tiden till det att motorn började att krokna. Han bröt då med en överhettad motor. Pierre vill inte förstöra en motor till för Kent vilket inträffade i första deltävlingen i Åtvidaberg.

Erik körde på och lyckades genomföra ännu en mycket bra tävling och slutade på tredje plats i junior klassen.

Sammanfattningsvis kan vi säga att Erik lyckades mycket bra i Vingcupen. Han tycker att vingbilar är roligast att köra och vi kan se fram mot finalen i Västerås där han kommer att vara laddad och kunna köra ännu bättre. Pierre var också mycket nöjd efter tävlingarna och beslutade sig för att försöka skaffa en egen Spray 27 till finalen i Västerås. Synd att Robin var tvungen att åka tidigare hem annars hade han nog nått framskjutna placeringar i båda klasserna.

För Anders och Kent gäller mycket träning och mekning om det skall gå bättre i Västerås.

Resultat Mullsjö 2006.

Till sist vill vi tacka Mullsjö för fina och trevliga tävlingar. Banan var mycket snabb och fin. Kanske för snabb för en del (Kent).

Väl mött i Västerås i finalen i november om det inte blir redan i Önneköp i tredje deltävlingen. Tills dess "Ha det".

PS. Bengt jag hoppas att du kommer till Västerås mini King så att Kent får en chans att slå dig.

 

5/2 2006

 

Vad är Team CKWR? Det är gänget från Karlskoga som har börjat fara runt på olika tävlingar.

Vi började med serie Öst tävlingen i Åtvidaberg vintern 2005. Team CKWR debuterade i Boxholm 29/10-05. Där Pierre, Gunnar, Anders och Stefan deltog. Vidare var Mikael K med, vi får se om han kommer att vara med i framtiden.

Gunnar var framgångsrikast av seniorerna och blev femma i Box 12 finalen efter att ha varit i ledningen i tre heat. Hoppas på mer deltagande från honom i framtiden.

Junioren Mikael gjorde en fin tävlingsdebut på en extern bana. Han deltog i Saloon 16D och blev 11:a i det stora startfältet där en del deltagare använde S16D motorer av misstag/felaktigt. Så i ljuset av detta var det mycket bta kört av Mikael.

Teamet består för tillfället av Matilda, Anders, Gunnar, Stefan, Pierre och Kent. Matilda, Pierre och Kent tävlar för SlotCity från Västerås och deltager när möjlighet ges i den interna Saloon G12 serien i Västerås.

I Västerås är det många duktiga förare och detta hoppas vi på skall ge oss en bättre utveckling.

Vidare är Västerås banan i mycket bra skick och ger oss mer erfarenhet av banor med korta rakor till skillnad mot Kingen i Karlskoga som ger en annan typ av körning.

Det har visat sig att några av oss inte har kunnat gjort oss själva rättvisa när vi har varit i bl a Åtvidaberg och Västerås. Vi hoppas på en bättring nu med en hel del träning på Västerås banan.

 

Lördagen den 22/1 2006

 

Tre man Anders, Pierre och Kent startade sin färd mot Åtvidaberg klockan fem på söndagsmorgonen. I älighetens namn så startade Anders sin resa redan en timme tidigare då han ju bor i Hällefors fem mil norr om Karlskoga.

Vi var lite osäkra på väglaget då det hade varit oväder i flera dagar. Men det skulle visa sig att rädslan var obefogad, det blev en av vinterns finaste dagar med sol.

Väl framme var det "bara" att börja träna trodde vi. Kent och Pierre hade jobbat med bilarna och fixat en massa däck till tävlingen. Men när Kent skulle montera däcken så kunde han inte hitta däcken, som han trodde att han hade glömt hemma. Så det var bara att köpa nya och hämta däckslipen. När han var klar med första paret så upptäckte han alla däcken i en låda i väskan.

Pierre hade lånat ett nytt handtag och kom genast igång med träningen. Det gick ganska långsamt i början. Detta berodde på att han inte kände till alla inställningar på handtaget och därför körde med reducerad spänning. När han hade hittat rätt inställning så gick det mycket fort för honom.

Anders hade en ganska problemfri träning. Det blev snart dags för kval i de båda klasserna.

I Box 12 så gick inte kvalet så bra för oss. Vi hamnade i final C alla tre.

I Spray så gick det mycket bra för Pierre som hamnade i final A. Kent hamnade i final B och Anders deltog ej.

Så var det dags för Box 12 och final C var först ut på banan. Pierre körde mycket snabbt och tog ledningen från start. Han var tät följd av Kent i början men efter en stund så drygades avståndet ut hela tiden. Kent blev två i final C men avståndet till Pierre var långt. Anders blev distanserad men gjorde en ganska bra insatts ändå. Han körde bra men inte så fort, men det var ett klart steg framåt.

När final B och A var avklarad så framstod Pierres körning som mycket bra och han i klass med final A förarna.

Då var det dags för Spray 27. Det blev en fartfyld tillställning med massor av avåkningar. Kent startade bra i final B men när han hamnade på ytterspåren så började cirkusen. Han körde bara av hela tiden så då började han stressat skruva på handtagsinställningarna och det var ju på helt fel knappar åt helt fel håll. Resultatet blev ännu fler avkörningar, här lyste hans orutin igenom. Att han lyckade undvika sistaplatsen berodde mer på att andra förare också fick problem med alla avkörningar och tappade flytet än att Kent körde bra.

Så var det dags för final A med Pierre. Vi hade stora förhoppningar på honom då han hade kört mycket snabbt i kval och träning med sin lånebil.

Det började också mycket bra, han hängde med i det höga tempot, men.... säg den lycka som varar beständigt. Bilen stannade och efter ett kort mekande var han på banan igen men det gick bara några varv sedan blev det samma problem igen. Efter ett kort mekande så var han igång igen men nu var han långt efter.

Åter stannade bilen men denna gång gick det inte att få fart på den igen. En magnet hade försvunnit ur motorn, så det var bara att bryta.

Resultat Åtvidaberg 2006.

Ställningen i Vingcupen 2006.

Ställningen i Skalacupen 2006.

Onsdagen den 21/9 2005

 

I går kväll, onsdagen den 21/9-05 hade CKWR sin första kväll för säsongen på Kingen. Vi körde Box 12 och rensade bilarna från damm.

Det gick och kvällen hade många besökare.

Mer om verksamheten följer i framtiden. Bl a hoppas jag på ett stort deltagande i Boxholm den 29/10.

 


 
Hem 2 3 4 5 6 7 Index